Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

H K.E.Πο.Μ. χωρίς κομματικό χρίσμα

Δήλωση της υποψήφιας Δημάρχου Μυκόνου Δέσποινας Ν. Νάζου

Η Κ.Ε.Πο.Μ. είναι μια ανεξάρτητη κίνηση που δεν έχει λάβει ούτε έχει ζητήσει το χρίσμα από κανένα κόμμα. Συγκεντρώνει κόσμο από ποικίλους πολιτικούς χώρους και κυρίως αποτελείται από πολίτες που είναι έξω από το σύστημα της διαφθοράς.
Η υποστήριξη του συνδυασμού μας από τον ΣΥΡΙΖΑ κυκλοφόρησε αυθαίρετα και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη μας σε εφημερίδες. Η επιμονή εδώ και καιρό διαφόρων ότι πρόκειται για μια Κίνηση Πολιτών αποκλειστικά ενός συγκεκριμένου κόμματος, δεν έχει καμιά υπόσταση γιατί κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Αν τους μπερδεύει η δική μου συμμετοχή στο ψηφοδέλτιο του παραπάνω κόμματος το 2007 ας έχουν υπόψη τους τα εξής:
Πρώτα από όλα ιδεολογικά ανήκω στον ευρύτερο χώρο της αριστεράς. Δεν είμαι εγγεγραμμένη πουθενά, δεν υπήρξα ποτέ άνθρωπος με στείρο πολιτικό ορίζοντα, και πολύ περισσότερο δεν ήμουν ούτε είμαι κατευθυνόμενη από κανέναν κομματικό μηχανισμό.
Είμαι “ανένταχτη αριστερή”- εφόσον πρέπει να μιλήσω με όρους πολιτικής ταυτότητας- με πλατύ και κοσμοπολίτικο βλέμμα στον κόσμο, με προσανατολισμό στην τοπική μας κοινωνία αλλά και άνοιγμα στην Διεθνή πραγματικότητα. Την παραπάνω πολιτική μου ταυτότητα προσδιορίζουν οι πρακτικές μου και οι αξίες μου.
Όποτε έκρινα αναγκαίο συσπειρώθηκα με άλλους προοδευτικούς συνοδοιπόρους γιατί θεώρησα ότι έτσι έπρεπε να πράξω. Το 2007 με τίμησε ο ΣΥΡΙΖΑ, ήρθε κοντά και μου έκανε πρόταση να συμμετέχω στη λίστα του ως υποψήφια βουλευτής. Το αντίθετο δεν έγινε ποτέ! Δεν προσέτρεξα σε κανένα κόμμα να γλείψω κοκαλάκι εξουσίας και πάνω από όλα, είμαι και δρω ως πολίτης και μετά ως πολιτικός.
Τον βίο και την πολιτεία μου γνωρίζουν όλοι στην τοπική κοινωνία. Είμαι από θέση και ιδεολογία κατά της διαφθοράς, του ρουσφετιού, της κλεπτοκρατίας, υπέρμαχος της δημοκρατίας και δεν είμαι ούτε ήμουν ποτέ αχόρταγη και άπληστη για οποιοδήποτε “είδος” χρήματος και υλικών απολαβών. Για αυτό να ξέρουν όσοι εξακολουθήσουν να έχουν τέτοιες πρακτικές και δοσοληψίες που αμαυρώνουν την τοπική αυτοδιοίκηση -όταν με τη θέληση του κόσμου ανέβω στο Δήμο- δεν θα περάσουν καλά μαζί μου.
Από αυτήν την άποψη θεωρώ ότι θα είμαι συνεπής με τα πιστεύω μου, δεν θα μετανιώσει ποτέ ο κόσμος που θα με ψηφήσει όπως και το οποιοδήποτε κόμμα δεν θα προβληματιζόταν ποτέ που σε κάποια χρονική στιγμή με είχε επιλέξει ως υποψήφια βουλευτή Κυκλάδων.
Κλείνοντας ξεκαθαρίζω ότι η Κ.Ε.Πο.Μ. είναι μια κίνηση κομματικά ανεξάρτητη αλλά με ισχυρή πολυφωνική πολιτική άποψη. Πλαισιώνεται από ανθρώπους που σέβονται τις πρότερες συμμετοχές τους σε αριστερούς κεντρώους ή δεξιούς σχηματισμούς. Από την άλλη, κανένας πολιτικός ή κομματικός σχηματισμός δεν θα ντρεπόταν ούτε θα προβληματιζόταν για κανέναν από τους ανθρώπους της Κ.Ε.Πο.Μ. αν συντάσσοταν στις γραμμές του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.