Στη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου της 30/5/2011 που έγινε στη Σύρο, ο εκπρόσωπος της παράταξης Παύλος Χρυσαφίδης, τοποθετήθηκε στα παρακάτω θέματα:
Συμφώνησε με τη διοργάνωση συνεδρίου για το Sea Diamond, αλλά επεσήμανε και στηλίτευσε την εγκληματική αδράνεια και την ανικανότητα του κράτους, αλλά και τη διαπλοκή των επιχειρηματικών συμφερόντων που έχουν αφήσει κυριολεκτικά το οικοσύστημα της Καλντέρας στα χέρια του Θεού και της τύχης. Η κυβέρνηση αρνούμενη να αναλάβει τις ευθύνες της, δήλωσε ήδη δια του αρμόδιου υπουργού της ότι δεν υπάρχουν χρήματα για την ανέλκυση. Έτσι μία οικολογική βόμβα επικείμενης καταστροφής αγνώστων διαστάσεων, εξακολουθεί να βρίσκεται στην Καλντέρα της Θήρας. Είναι στοιχειώδης υποχρέωση του κράτους ( άρθρο 24 του συντάγματος και Ευρωπαϊκή νομοθεσία) να αντιμετωπιστεί άμεσα το ναυάγιο που για 5 χρόνια οι Θηραίοι και άλλοι πολίτες αγωνίζονται να ανελκυστεί. Πέρα λοιπόν από το συνέδριο, η ανέλκυση του Sea Diamond πρέπει να είναι ο μόνος αδιαπραγμάτευτος στόχος που δεν επιδέχεται εκπτώσεις.
Υποστήριξε κοινό ψήφισμα με την πλειοψηφία και τον Οικολογικό Άνεμο στο θέμα του ναυπηγείου του Νεωρίου αφού πρώτα επεσήμανε ότι το θέμα αυτό συζητείται στο Π.Σ. γιατί είναι πλέον προφανές ότι μόνες οι διαρκείς μαυρογιαλούρικες “υποσχέσεις” και “δεσμεύσεις” εκ μέρους κυβερνητικών στελεχών, ούτε θέσεις εργασίας διασφαλίζουν, ούτε ουσιαστικές πολιτικές ανάπτυξης της ναυπηγικής βιομηχανίας προωθούν. Καλές είναι οι αναθέσεις επισκευών πυροσβεστικών σκαφών και πλωτών δεξαμενών, και βέβαια να γίνουν, αλλά προφανώς δεν φτάνουν. Η λύση δεν μπορεί θα δοθεί μέσα από κοντόφθαλμους σχεδιασμούς άμεσης μεν αλλά βραχύβιας απόδοσης και αποτελεσματικότητας, αλλά μόνο μέσα από έναν συνολικό σχεδιασμό ανασυγκρότησης και παραγωγικής ανάπτυξης της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας. Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις κοινοτικών στελεχών, η Ευρωπαϊκή Ένωση θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την κατασκευή πλοίων, εφόσον υπάρξουν κοινοπρακτικά σχήματα στα οποία θα έχει συμμετοχή το Ελληνικό Δημόσιο, στα πλαίσια βέβαια ενός εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού, κάτι το οποίο θα συνέβαλε καθοριστικά στα κρίσιμα προβλήματα της ακτοπλοϊας. Το γεγονός ότι δεν υπήρξε καμία τέτοια διεκδίκηση, π.χ. για το Νεώριο, έρχεται να επιβεβαιώσει το κυβερνητικό έλλειμμα σχεδιασμού αλλά κυρίως την απουσία πολιτικής βούλησης να συγκρουστεί με τα όποια εφοπλιστικά συμφέροντα προτάσσοντας το δικαίωμα στην εργασία και την ανάπτυξη του τόπου. Η στήριξη μας προς τους εργαζόμενους του Νεωρίου Σύρου, είναι δεδομένη. Είναι βέβαιο πως οι αγώνες των εργαζομένων του Νεωρίου αν έχουν και τη δική μας ουσιαστική συμπαράσταση αλλά και των άλλων φορέων της περιοχής, είναι καθοριστικοί για το μέλλον του ναυπηγείου και τον πολύπλευρο ρόλο του στην ανάπτυξη της περιοχής μας. Σαν άμεση και ουσιαστική ανταπόκριση της περιφέρειας, πέρα από το όποιο ψήφισμα, παρότρυνε τον κ. Περιφερειάρχη, ανταποκρινόμενη η Περιφέρεια στη κραυγή αγωνίας του προέδρου των εργαζομένων ότι η ΔΕΗ θα κόψει άμεσα το ρεύμα στο ναυπηγείο, να αναλάβει πρωτοβουλία μεσολαβώντας στη Δ.Ε.Η για να διευθετηθεί το θέμα. (Ο Περιφερειάρχης δέχτηκε το αίτημα).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.