Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Εκτός κυβέρνησης ο Π.Ρήγας

Εκτός του σχήματος της νέας κυβέρνησης βρέθηκε ο μέχρι πρότινος υφυπουργός Ανάπτυξης και βουλευτής Κυκλάδων Π.Ρήγας.Σε ανακοίνωσή του αναφέρει:
"Αισθάνομαι την υποχρέωση να ευχαριστήσω δημόσια τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και Πρωθυπουργό της χώρας, Γιώργο Παπανδρέου, γιατί μου έδωσε τη δυνατότητα, με τη συμμετοχή μου μέχρι σήμερα στην Κυβέρνηση, να προσφέρω τις υπηρεσίες μου σε έναν ιδιαίτερα σημαντικό τομέα, σε μία κρίσιμη περίοδο για τη χώρα.

Για όσο διάστημα κατείχα τη θέση του Υφυπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, επέδειξα το οφειλόμενο ενδιαφέρον για τις Κυκλάδες, φροντίζοντας για την ταχύτερη προώθηση των έργων και για την επίλυση προβλημάτων, που η αρνητική οικονομική συγκυρία προκάλεσε.
Σήμερα, απαλλαγμένος από τα κυβερνητικά καθήκοντα, επανέρχομαι στην κοινοβουλευτική μου δράση με τον ίδιο δυναμισμό και αποφασιστικότητα που  το έπραξα από την πρώτη στιγμή που οι Κυκλαδίτες με ανέδειξαν, με την ψήφο τους, Βουλευτή.
Η περίοδος που βιώνουμε είναι εξαιρετικά κρίσιμη για την ίδια την εθνική μας ύπαρξη. Το μέλλον της χώρας -και επομένως και των νησιών μας- εξαρτάται απόλυτα από την υπευθυνότητα και τη σοβαρότητα που θα επιδείξουμε όλοι και κυρίως όσοι συμμετέχουμε με οποιονδήποτε τρόπο στη διαχείριση των δημοσίων υποθέσεων. Προσωπικά, δεσμεύομαι να ακολουθήσω το δύσκολο δρόμο της ευθύνης και της συνέπειας, κόντρα στη φτηνή δημαγωγία και τον καταστροφικό λαϊκισμό.
Οι Κυκλάδες μπορούν να συνεχίσουν να υπολογίζουν στη δημιουργική μου παρουσία και δράση. Άλλωστε, οφείλω πολλά στις χιλιάδες των Κυκλαδιτών, που διαχρονικά με τιμούν με την ψήφο τους.
Για αυτά τα μοναδικά νησιά και για τους υπέροχους κατοίκους τους, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.