Οι τελευταίες εξελίξεις στα θέματα της παιδείας, έχουν ενεργοποιήσει την αντίδραση πολλών ομάδων και φορέων της εκπαίδευσης. Το φαινόμενο αυτό, δείχνει πως η κοινωνία μας δείχνει σημάδια αφύπνισης και διεκδικεί καλύτερες συνθήκες εκπαίδευσης.
Ως κοινή αφετηρία της εκδήλωσης αυτής, προτάσσουμε την αρχή ότι η παιδεία δεν αντιμετωπίζεται με αγοραίους όρους και απορρίπτουμε κατηγορηματικά οποιαδήποτε πολιτική ενισχύει τον ταξικό και αυταρχικό χαρακτήρα της.
Πιστεύουμε όμως πως οι συνθήκες είναι ώριμες για να υπερβούμε την παθητικότητα που έχει επιφέρει η κρατική λήθη και να λειτουργήσουμε δραστικά, τακτικά και ψύχραιμα για τη σχεδίαση, την εφαρμογή δράσεων που θα ενισχύσουν τον υπάρχοντα εκπαιδευτικό ιστό σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, σε τοπικό επίπεδο.
Η πρωτοβουλία αυτή έχει τους εξής στόχους:
- την διατήρηση του χαρακτήρα της δημόσιας δωρεάν (ενιαίας αλλά ταυτόχρονα αυτοτελούς σε κάθε βαθμίδα) ελεύθερης παιδείας. Σήμερα, αυτό τίθεται υπό αμφισβήτηση.
- τον προσανατολισμό των κοινών μας δυνάμεων περισσότερο στη δράση όπου η πολιτεία απαντάει στις δικές μας ενέργειες και λιγότερο στην αντίδραση όπου εμείς απαντάμε στις ενέργειες της πολιτείας.
- την αλληλοϋποστήριξη των διαφορετικών βαθμίδων εκπαίδευσης και την αντιμετώπιση της παιδείας σαν σύνολο.
- την εστίαση της προσπάθειας στην τοπική κοινωνία με την οποία αλληλεπιδρούμε καθημερινά.
Το Δ.Σ. του Φοιτητικού Συλλόγου μαζί με τους καθηγητές 407 του Τμήματός μας, καλεί όλους τους γονείς, νηπιαγωγούς, δασκάλους, καθηγητές λυκείων και γυμνασίων, γυμναστές, φοιτητές, μαθητές και εκπροσώπους φορέων και σωματείων να παρευρεθούν στην συνάντηση της πρωτοβουλίας αυτής, την Τετάρτη 25 Μαΐου στις 8 το απόγευμα, στο Αμφιθέατρο του Α’ Γυμνασίου του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων.
Αναγνωρίζουμε πως κανείς δεν διαθέτει πολύ χρόνο στη διάθεσή του. Περιμένοντας όμως την συλλογική κρατική νοημοσύνη να εξελιχθεί, καταδικάζουμε το μέλλον της χώρας στην παρακμή.
Αν όχι τώρα πότε; Αν όχι εμείς ποιοι;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.