Πέμπτη, 5 Μαΐου 2011

SCRATCH DAY στη Σύρο (7 Μαΐου 2011)

Πριν τέσσερα χρόνια η «Oμάδα του Scratch» (http://www.scratch.mit.edu/  ) στο εργαστήριο του ΜΙΤ (Lifelong Kindergarten Group at MIT Lab) διοργάνωσε ένα Συνέδριο στην έδρα του. Σκοπός αυτής της συνάντησης ήταν να παρουσιαστούν ποικίλες εργασίες απ’ όλο τον κόσμο και να συζητήσουν για την αξιοποίηση του ελεύθερου προγραμματιστικού περιβάλλοντος Scratch στο σπίτι, στο σχολείο, στα Clubs, σε Πανεπιστήμια και Ινστιτούτα, σε Μουσεία.

Πριν τρία χρόνια αποφασίστηκε η καθιέρωση μιας Παγκόσμιας Ημέρας με τίτλο «SCRATCH DAY 2009» στις 19 Μαΐου και η ανταπόκριση ήταν μεγάλη μια και διοργανώθηκαν 120 μικρές ή μεγάλες εκδηλώσεις σε 44 διαφορετικές χώρες (δύο από αυτές διοργανώθηκαν στη χώρα μας, στη Σύρο και στην Πάτρα). Πέρσι, 2010, πραγματοποιήθηκαν στη χώρα μας τέσσερις Ημέρες Scratch (Πάτρα, Ρόδος, Νάουσα, Αθήνα).Βλέπε στα ιστολόγια  http://scratchdaygr.blogspot.com/     και http://www.makolas.blogspot.com/

Φέτος, στο πλαίσιο του 6ου Πανελληνίου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών (Σύρος, 6-7-8 Μαΐου 2011) για τις «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» (ΤΠΕ-Ε) εντάσσονται τέσσερεις εκδηλώσεις «Ημέρας Scratch», σύμφωνα με το Πρόγραμμα του Συνεδρίου (www.e-diktyo.eu) .

1. Νίκος Δαπόντες (Οργανωτής Scratch Day στη Σύρο, Σάββατο 7 Μαΐου  2011 http://day.scratch.mit.edu/event/378 ) στην Πολυγωνική αίθουσα του συγκροτήματος των σχολείων του Μάννα (10.00-11.30)
α. Παρουσίαση προγραμμάτων (projects) στο περιβάλλον του Scratch
β. Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το λογισμικό Scratch από τους διδάσκοντες;

2. Ιάκωβος Μαστρογιάννης, Κατερίνα Γλέζου, Σοφία Σωτηρίου: Παίζω, μαθαίνω και διερευνώ με το ελεύθερο λογισμικό Scratch, στο Εργαστήριο 3 (13.00-14.30)

3. Θαρρενός Μπράτιτσης, Ευανθία Λουκή: Αξιοποίηση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος Scratch για τη διδασκαλία χωρικών εννοιών σε παιδιά προσχολικής ηλικίας,
στην αίθουσα συνεδρίας Νηπιαγωγών (10.40-10.50)

4. Χωριανοπούλου Ελένη, Παπανικολάου Α. Κυπαρισσία: Μελετώντας Αλγοριθμικές Δομές στο περιβάλλον Scratch και σε ένα Πλαίσιο Μάθησης που βασίζεται σε Συνθετικές Εργασίες,
στην αίθουσα συνεδρίας Πληροφορικών (10.45-11.00)

Νίκος Δαπόντες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.