Tου AΘANAΣIOY ΛEBENTH
Mε την έναρξη της τουριστικής περιόδου, δυστυχώς σε όλα σχεδόν τα νησιά
του Αιγαίου, κάνει την εμφάνιση του το φαινόμενο της άγρας πελατών -
τουριστών, που γίνονται θύματα των «αρχακτικών» διαθέσεων νόμιμων και
παράνομων επιχειρηματιών ξενοδόχων και ιδιοκτητών δωματίων με
προμετωπίδα το προσφιλές πλέον σύνθημα «rooms to letΣ.
Οι επισκέπτες Έλληνες και ξένοι, με το που πατάνε το πόδι τους στον
πολυπόθητο προορισμό των διακοπών τους, γίνονται μάρτυρες μιας
απίστευτης πίεσης για να αποδεχτούν καταλύματα που πρέχει να «επιλέξουν»
χωρίς περιθώρια σκέψης και χωρίς δυνατότητα στοιχειώδους έρευνας αν
ανταποκρίνονται στα κριτήρια που θα ήθελαν. Ακραίο παράδειγμα
αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς η εγκατάλειψη των πελατών σε περιοχές
μακρινές και άγνωστες γι' αυτούς, όταν αυτοί συνειδητοποιούν επί τόπου,
ότι δεν πρόκειται, για την περιοχή της επιλογής τους, αλλά για κάτι
εντελώς άσχετο..
Ειναι προφανές ότι η εικόνα αυτή όχι μονο μας εξευτελίζει ως χώρα και ως
Έλληνες, αλλά και συνθλίβει κάθε έννοια πολιτισμού και ανθρώπινης
αξιοπρέπειας.
Πολλοί από τους επισκέπτες έχουν έλθει για να γνωρίσουν από κοντά το
Αιγαίο, λίκνο του πολιτισμού και μνημείο της φύσης. Αντ' αυτού
βρίσκονται αντιμέτωποι με το σύγχρονο «θαύμα» της νεοελληνικής
πραγματικότητας, που βλέπει τον τουρίστα ως μονάδα εκμετάλλευσης.
Η οργάνωση ενός ολοκληρωμένου συστήματος παροχής πληροφοριών και
κλεισίματος δωματίων, η εγκατάσταση ενός on line συστήματος, μέσω του
οποίου είναι δυνατόν ανά πάσα στιγμή να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι τα
διαθέσιμα δωμάπα και κρεβάτια, τα συγκεκριμένα ξενοδοχεία,
ενοικιαζόμενα, camping κ.λ.π. τις τοποθεσίες που βρίσκονται, καθώς και
τις αντίστοιχες τιμές τους είναι η λύση για να ξεφύγουμε από την
υπάρχουσα κατάσταση.
Το σύστημα αυτό θα είναι εγκατεστημένο στα γραφεία πληροφοριών στις
πύλες των νησιών (λιμάνια, αεροδρόμια) και θα τα χειρίζονται
εντεταλμένοι υπάλληλοι από τους κατά τόπους ΟΤΑ και τους φορείς τον
ξενοδόχων και των ιδιοκτητών των ενοικιαζομένων καταλυμάτων. Εκεί πλέον,
με σειρά προτεραιότητας θα απευθύνονται οι υποψήφιοι πελάτες,
τουλάχιστον όσοι δεν έχουν εκ των προτέρων κλείσει κατάλυμα. Και εκεί
μέσα από την επίδειξη συγκεκριμένων καταλόγων, που θα περιέχουν όλα τα
παραπάνω στοιχεία, φωτογραφίες κλπ., θα μπορούν με τη θέλησή τους να
επιλέγουν.
Ένα τέτοιο σύστημα είναι το μόνο που μπορεί να προσφέρει ανά πάσα στιγμή
ενημέρωση διαφάνεια και αντικειμενικότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.