Συνάντηση με την επιτροπή
διαβούλευσης του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου για την δημιουργία
υδατοδρομίου στη Σύρο, είχαν την Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014 εκπρόσωποι
της εταιρείας “Ελληνικά Υδατοδρόμια”.
Το κλιμάκιο της εταιρείας αποτελούμενο από τον Πρόεδρο της εταιρείας κο Γκόβα Α. ,τον Υπεύθυνο Υδατοδρομίων κο Ροντογιάννη Π. και τον πιλότο υδροπλάνων κο Καραγκούνη Γ. παρουσίασε διεξοδικά τις χωροταξικές δυνατότητες που καθιστούν εφικτή την δημιουργία υδατοδρομίου τόσο στο λιμάνι της Ερμούπολης όσο και στον όρμο του Φοίνικα.
Στη συζήτηση, που διήρκεσε περισσότερο από τρεις ώρες, η εταιρεία παρουσίασε επίσης αναλυτικά στοιχεία (σε επίπεδο οικονομικό, λειτουργικό, κοινωνικό) που αποδεικνύουν ότι ο συμφερότερος τρόπος για το «Δ. Λ. Τ. Σύρου» είναι να αποκτήσει την Άδεια του Υδατοδρομίου στην ιδιοκτησία του, επιλέγοντας ταυτόχρονα τον καταλληλότερο ανάδοχο για τη λειτουργία του υδατοδρομίου.
Τα πλεονεκτήματα που συγκεντρώνει το συγκεκριμένο μοντέλο υδατοδρομίου εξασφαλίζουν την διαχρονικότητα ισχύος της Άδειας αλλά και τα μέγιστα δυνατά οικονομικά οφέλη για το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σύρου.
Μετά το πέρας της σύσκεψης ο πρόεδρος της Ελληνικά Υδατοδρόμια κος Γκόβας Α. δήλωσε: «Είχαμε μια άκρως εποικοδομητική συζήτηση με την επιτροπή διαβούλευσης του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σύρου. Ως εταιρεία πιστεύουμε ότι ο ρόλος του Υδατοδρομίου της Σύρου θα είναι κομβικός για την βιώσιμη λειτουργία των Υδροπλάνων στην ευρύτερη περιοχή του Νοτίου Αιγαίου. Η Σύρος, ως πρωτεύουσα των Κυκλάδων, θα αποτελεί τον κεντρικό προορισμό στο δίκτυο πτήσεων Υδροπλάνων που θα πραγματοποιεί η Ελληνική αεροπορική εταιρεία “K2 SmartJets” (η οποία είναι στρατηγικός εταίρος της “Ελληνικά Υδατοδρόμια”)
Η εταιρεία “Ελληνικά Υδατοδρόμια” παραμένοντας συνεπής στον προγραμματισμό της για την δημιουργία ενός ασφαλούς και βιώσιμου δικτύου υδατοδρομίων στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στην νησιωτική χώρα, έχει αναλάβει μέχρι σήμερα την αδειοδότηση των κάτωθι υδατοδρομίων:
1) Κέρκυρας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας)
2) Παξών (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας)
3) Ερείκουσας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας)
4) Οθωνών (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας)
5) Πάτρας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Πάτρας)
6) Ρεθύμνου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ρεθύμνου)
7) Λαυρίου (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου)
8) Ηρακλείου (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου)
9) Λίμνης Βεγορίτιδας (ιδιοκτησίας Δήμου Αμυνταίου)
10) Ραφήνας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας)
11) Χερσονήσου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Χερσονήσου Κρήτης)
12) Σίφνου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Σίφνου)
13) Πόρου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Πόρου)
14) Χανίων (ιδιοκτησίας του Λιμενικού Ταμείου Νομού Χανίων)
Το κλιμάκιο της εταιρείας αποτελούμενο από τον Πρόεδρο της εταιρείας κο Γκόβα Α. ,τον Υπεύθυνο Υδατοδρομίων κο Ροντογιάννη Π. και τον πιλότο υδροπλάνων κο Καραγκούνη Γ. παρουσίασε διεξοδικά τις χωροταξικές δυνατότητες που καθιστούν εφικτή την δημιουργία υδατοδρομίου τόσο στο λιμάνι της Ερμούπολης όσο και στον όρμο του Φοίνικα.
Στη συζήτηση, που διήρκεσε περισσότερο από τρεις ώρες, η εταιρεία παρουσίασε επίσης αναλυτικά στοιχεία (σε επίπεδο οικονομικό, λειτουργικό, κοινωνικό) που αποδεικνύουν ότι ο συμφερότερος τρόπος για το «Δ. Λ. Τ. Σύρου» είναι να αποκτήσει την Άδεια του Υδατοδρομίου στην ιδιοκτησία του, επιλέγοντας ταυτόχρονα τον καταλληλότερο ανάδοχο για τη λειτουργία του υδατοδρομίου.
Τα πλεονεκτήματα που συγκεντρώνει το συγκεκριμένο μοντέλο υδατοδρομίου εξασφαλίζουν την διαχρονικότητα ισχύος της Άδειας αλλά και τα μέγιστα δυνατά οικονομικά οφέλη για το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σύρου.
Μετά το πέρας της σύσκεψης ο πρόεδρος της Ελληνικά Υδατοδρόμια κος Γκόβας Α. δήλωσε: «Είχαμε μια άκρως εποικοδομητική συζήτηση με την επιτροπή διαβούλευσης του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σύρου. Ως εταιρεία πιστεύουμε ότι ο ρόλος του Υδατοδρομίου της Σύρου θα είναι κομβικός για την βιώσιμη λειτουργία των Υδροπλάνων στην ευρύτερη περιοχή του Νοτίου Αιγαίου. Η Σύρος, ως πρωτεύουσα των Κυκλάδων, θα αποτελεί τον κεντρικό προορισμό στο δίκτυο πτήσεων Υδροπλάνων που θα πραγματοποιεί η Ελληνική αεροπορική εταιρεία “K2 SmartJets” (η οποία είναι στρατηγικός εταίρος της “Ελληνικά Υδατοδρόμια”)
Η εταιρεία “Ελληνικά Υδατοδρόμια” παραμένοντας συνεπής στον προγραμματισμό της για την δημιουργία ενός ασφαλούς και βιώσιμου δικτύου υδατοδρομίων στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στην νησιωτική χώρα, έχει αναλάβει μέχρι σήμερα την αδειοδότηση των κάτωθι υδατοδρομίων:
1) Κέρκυρας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας)
2) Παξών (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας)
3) Ερείκουσας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας)
4) Οθωνών (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας)
5) Πάτρας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Πάτρας)
6) Ρεθύμνου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ρεθύμνου)
7) Λαυρίου (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου)
8) Ηρακλείου (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου)
9) Λίμνης Βεγορίτιδας (ιδιοκτησίας Δήμου Αμυνταίου)
10) Ραφήνας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας)
11) Χερσονήσου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Χερσονήσου Κρήτης)
12) Σίφνου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Σίφνου)
13) Πόρου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Πόρου)
14) Χανίων (ιδιοκτησίας του Λιμενικού Ταμείου Νομού Χανίων)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.