Με αφορμή την
ανακοίνωση για τα ανεκτέλεστα δρομολόγια
του «ΑΚΟΥΑ ΣΠΙΡΙΤ» λόγω μηχανικής βλάβης αλλά και τις καταγγελίες για τους
απλήρωτους εργαζόμενους της εταιρείας ΝΕΛ στο ίδιο πλοίο καθώς και στο «ΑΚΟΥΑ ΤΖΟΥΕΛ» της ίδιας
εταιρείας, πλοία που εκτελούν
επιδοτούμενα ενδο - κυκλαδικά δρομολόγια
,οι εκλεγμένοι περιφερειακοί σύμβουλοι με το ψηφοδέλτιο της Λαϊκής Συσπείρωσης Νοτίου Αιγαίου τονίζουν τα
εξής:
1. Η μηχανική βλάβη στο πλοίο «ΑΚΟΥΑ ΣΠΙΡΙΤ» και η, σύμφωνα καταγγελίες, μη καταβολή
δεδουλευμένων στο ίδιο πλοίο όπως και στο αδελφό «ΑΚΟΥΑ ΤΖΟΥΕΛ» της ίδιας εταιρείας,
αναδείχνουν τα σοβαρά ζητήματα κάλυψης
συγκοινωνιακών αναγκών των νησιών, ειδικά αυτών της λεγόμενης «άγονης
γραμμής» ακόμα και στην κορύφωση της
τουριστικής περιόδου. Προδιαθέτουν μάλιστα για τα καλύτερα τον χειμώνα για τους
μόνιμους κατοίκους.
2. Δεκατρία χρόνια μετά την «απελευθέρωση», απλήρωτοι εργαζόμενοι ,
υποσυντήρητα πλοία που κινούνται συνεχώς
προκειμένου να μεγιστοποιήσουν τα καλοκαιρινά κέρδη, διαρκώς μεγαλύτερες
απαιτήσεις για κρατικές επιδοτήσεις με δημόσιο χρήμα, και πανάκριβα εισιτήρια, αναδείχνουν τα καλά της «απελευθέρωσης» της
ακτοπλοΐας που εφάρμοσαν και διαφήμισαν εν χορώ
οι κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, η
Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς και τα λοιπά
κόμματα του ευρω - μονόδρομου με πρωτεργάτη τον ΣΥΡΙΖΑ.
3. Το ΚΚΕ και
η Λαϊκή Συσπείρωση, από την πρώτη
στιγμή είπαν την μοναδική αλήθεια που κρύβουν με επιμέλεια όσοι, «φιλελεύθεροι»
ή «αριστεροί» προσκυνάνε την ( υγιή ή μη) καπιταλιστική αγορά : η κατάσταση της
ακτοπλοΐας για τους νησιώτες και ειδικότερα τα φτωχά λαϊκά στρώματα – παραθεριστές
και μόνιμους κατοίκους – αλλ΄ακαι τους ναυτεργάτες θα χειροτερεύει όσο η
ακτοπλοΐα θα παραμένει στα χέρια των
ακτοπλόων εφοπλιστών, όσο θα εφαρμόζονται με ευλάβεια οι οδηγίες της Ευρωπαϊκής
Ένωσης.
4. Μοναδική λύση για τους νησιώτες, τους ναυτεργάτες και τα φτωχά λαϊκά στρώματα είναι ο αγώνας για
τα όσα προτείνει το ΚΚΕ και η Λαϊκή
Συσπείρωση : ο Δημόσιος Ενιαίος Φορέας Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, που στα πλαίσια της Λαϊκής Οικονομίας θα
λειτουργεί με βάση τις λαϊκές ανάγκες και όχι τα κέρδη των εφοπλιστών. Ο φορέας
αυτός, μαζί με τον αντίστοιχο Δημόσιο
Ενιαίο Φορέα Ναυπηγοεπισκευής, στα πλαίσια του κεντρικού σχεδιασμού της
οικονομίας, μπορούν να δώσουν απάντηση
στον ιδιότυπο αποκλεισμό που επιβάλουν
οι εφοπλιστές – ειδικά τον χειμώνα – και να βοηθήσουν στην ολόπλευρη ανάπτυξη των νησιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.