Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Ο Παναγιώτης Λίτσας αποχαιρέτησε το 4ο Δημοτικό Ερμούπολης

Φτάνοντας στο τέρμα της εκπαιδευτικής μου πορείας αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω γονείς-εκπαιδευτικούς και μαθητές, με τους οποίους συνυπήρξα και συμπορεύτηκα στα πρώτα χρόνια της παρουσίας μου σε σχολεία (6ο Δημοτικό Πειραιά, 1ο Δημοτικό Ερμούπολης, Δημ. Σχολείο Άνω Σύρου, Δημ. Σχολείο Φανερωμένης, 5ο Δημοτικό Ερμούπολης).

Ιδιαίτερα, θα ήθελα να σταθώ στα 30 χρόνια παρουσίας μου στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Ερμούπολης -το σχολείο του Κουκουλά- και να ευχαριστήσω:



. Τους γονείς, με τους οποίους –είτε ξεχωριστά είτε μέσω του Συλλόγου Γονέων- καταβάλλαμε συνεχώς κοινές προσπάθειες επιδιώκοντας κάθε χρόνο το καλύτερο για τα παιδιά μας!
. Τους εκλεκτούς συναδέλφους, με τους οποίους συμπορεύτηκα όλα αυτά τα χρόνια, προγραμματίζοντας και υλοποιώντας κάθε χρόνο διδακτικούς-παιδαγωγικούς-κοινωνικούς στόχους. Στις ικανότητες, το φιλότιμο και το μεράκι τους οφείλονται όλα όσα επιτύχαμε! Η συνεργασία μου μαζί τους αποτελεί τιμή για μένα!
. Τα παιδιά, γιατί μου έδωσαν την ευκαιρία να μοιραστώ μαζί τους τις χαρούμενες φωνές, το κέφι και τη ζωντάνια τους, που με έκαναν να αισιοδοξώ και να νιώθω συχνά κι εγώ παιδί!

Για όλες τις υπέροχες στιγμές που έζησα 30 χρόνια κοντά τους, αλλά και για τις συγκινητικές εκδηλώσεις αγάπης των τελευταίων ημερών προς το πρόσωπό μου,
τούτη την ώρα, που το ταξίδι μου στο «γαλάζιο της εκπαίδευσης» με οδηγεί στην δική μου «Ιθάκη»,

Θέλω να απευθύνω και δημόσια
ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ»!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΙΤΣΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.